Handelsbetingelser

Betaling

Jøker`s Autoophug A/S modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb på webportalen er i Danske kroner og er incl. moms og plus fragt.
Alle beløb oplyst i vores ekspedition er i Danske kroner og excl. moms og fragt.

Der tages højde for prisændringer og udsolgte varer.

Jøker`s Autoophug A/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Jøker`s Autoophug A/S leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Leveringstiden er 1-2 hverdage for pakker i Danmark. For varer der ikke er på varelageret må der forventes en leveringstid på max. 25 dage. I dette tilfælde vil du blive kontaktet af Jøker`s Autoophug A/S, for at høre, om du ønsker ventetiden, hvor pengene naturligvis først bliver trukket fra din konto, når varerne bliver afsendt fra vores lager.

Fragtprisen i Danmark er variabel.

Fragt på pakker under 10kg. 125,-kr. incl. moms.

Fragt på en motor 500,-kr. incl. moms.

For udenlandske kunder er prisen fra 150,-kr. og op efter, alt efter leveringsadresse.

Hvis varen er defekt eller transportskadet ved modtagelsen, skal du hurtigt kontakte Jøker`s Autoophug A/S på tlf. 75772088 og anmelde fejlen/skaden.

Reklamationsret

Der gives følgende reklamationsret

 

  • 6 måneders reklamationsret ved brugte dele
  • 12 måneders reklamationsret ved renoverede dele
  • 24 måneders reklamationsret ved nye dele

 

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Jøker`s Autoophug A/S vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Jøker`s Autoophug A/S 
Givevej 55
7361 Ejstrupholm
CVR: 27388426

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes i sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal i senest 14 dage efter returnere varen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på palle@joekers.dk I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Persondata

Personoplysninger afgives aldrig til tredjepart, medmindre du selv udtrykkeligt giver tilsagn hertil. Og vi indsamler aldrig personoplysninger, uden at du selv har givet os disse oplysninger ved registrering/køb. Her indsamles oplysninger som navn, adresse, postnummer, e-mail og telefonnummer. Oplysningerne bruges i forbindelse med levering af de købte produkter.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: palle@joekers.dk